Som læsere af LøkkenPosten nok har bemærket vedtog et flertal i Teknik- og Miljøudvalget fornyelig at et parkeringsforbud, som forvaltningen forsøgsvis havde indført for autocampere på Løkken strand i sommers, skal gentages sommeren 2025.

Men nu har Stefan Karlborg(V) brugt den såkaldte initiativret til at få trukket problemstillingen for byrådet, det fremgår af dagsorden for det kommende byrådsmøde. Stefan Karlborg mener blandt andet, at alt for få klager er blevet tillagt alt for stor vægt. Man kan læse hele hans argumentation ved at følge dette Link. Det er pkt. 17 på dagsordenen.

3 Comments

  1. Der kan være noget rigtig i, at området både til højre og til venstre for Ny Strandvej og ned til Nybæk skal være forbudt med campering og derfor friholdes for ophobning autocampere, for stranden skal
    ikke overdænges af autocampere, for derved at komme til at ligne en campingplads uden faciliteter. I stedet for skal autocampisterne henvises til syd for Nybæk – altså SPREDT henover strandområdet på ca. 10 km. imellem Saltum og Nybæk. Det vil der være symmetri i…..

    1. Man kunne også vælge at forvise biler, hvis nummerplade ender på et ulige tal fra Løkken strand på ulige datoer. Det er vel mængden af køretøjer, der kan være en udfordring og ikke en bestemt type. Biler med campingvogne fylder en del mere end autocamperne.

  2. At henvise den store mængde af cabping biler tol stranden syd for Nybæk vil være rigtig godt for det kaos de danner ‘mellem Nybæk og Løkken.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *