Der er langt fra Løkken til Christiansborg, men på torsdag 31. oktober behøver du kun at køre til Tårs, hvis du vil møde og fortælle statsminister Mette Frederiksen.

Hvad der er vigtigt for dig i forhold til sundhedsvæsnet her i Nordjylland?

Er det adgang til egen læge, afstanden til sygehusene eller noget tredje?

Du kan stille spørgsmål, lufte dine forslag eller blot lytte med. Alle er velkomne.

Mødet arrangeres i samarbejde med Nordjyske medier.

Har du lyst til at deltage, skal du sende en mail til Nordjyske på marketing@dnmh.dk med fuldt navn og fødselsdato.

Mødet afholdes i Tårs Forsamlingshus d. 31. oktober mellem 17:00 til 18:00.

Der er begrænset antal pladser. Hvis du er en af de heldige, der får plads, så husk billed id. Det skal nemlig vises ved indgangen.

Hvis du har lyst til få mere som dette i fremtiden, så klik ind og følg LøkkenPosten på Facebook

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *