Lørdag den 26. oktober kl. 13 er der fernisering i Byens Hus i Vrensted. Åbningstalen holdes af tidligere skoleinspektør Arne Dørup.

Susanne Eichner gør opmærksom på at der er gratis entre og mulighed for at købe te, kaffe og friskpresset æblemost, kage og boller i caféen.

Udstillingen er åben lørdag den 26. oktober mellem 13 og 17. Søndag den 27. oktober mellem 10 og 17.

Byens Hus ligger på Stationsvej 12, i Vrensted.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *