Af Bente-Kirstine Aagaard

Dejlig dag i Hundeparken, hvor vi fejrede at det nu er 3 år siden indvielsen af parken mellem SuperBrugsen og ældrecenter Havgården.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *