Af Bente-Kirstine Aagaard
Dejlig dag i Hundeparken, hvor vi fejrede at det nu er 3 år siden indvielsen af parken mellem SuperBrugsen og ældrecenter Havgården.
Af Bente-Kirstine Aagaard
Dejlig dag i Hundeparken, hvor vi fejrede at det nu er 3 år siden indvielsen af parken mellem SuperBrugsen og ældrecenter Havgården.







