Af Ida Engelund
Jeg er meget begejstret for de vindmøller.
Jeg synes, det er et rigtig godt projekt, hvor Hjørring som kommune er med til at bakke op om den grønne omstilling.
Mvh Ida – sommerhusejer i Løkken
Af Ida Engelund
Jeg er meget begejstret for de vindmøller.
Jeg synes, det er et rigtig godt projekt, hvor Hjørring som kommune er med til at bakke op om den grønne omstilling.
Mvh Ida – sommerhusejer i Løkken
Det er meget nemt at være glad for vindmøller når man ikke bor, men bare kommer på besøg, der hvor de ødelægger muligheder for en masse mennesker.
Jeg er enig med Ida.
Hvad er det for muligheder for en masse mennesker, der ødelægges af vindmøller??