Af Ida Engelund
Jeg er meget begejstret for de vindmøller. 

Jeg synes, det er et rigtig godt projekt, hvor Hjørring som kommune er med til at bakke op om den grønne omstilling. 

Mvh Ida – sommerhusejer i Løkken

2 Comments

  1. Det er meget nemt at være glad for vindmøller når man ikke bor, men bare kommer på besøg, der hvor de ødelægger muligheder for en masse mennesker.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *