I dag hvor der netop er et år til kommunalvalget har Børge Bech meddelt alverden, at han genopstiller til det kommende kommunalvalg. Udmeldingen kommer som lidt af en overraskelse, da der er blevet talt i krogene om, at Henrik Taagaard skulle være socialdemokratiets repræsentant for Løkken om omegn.
De to kandidater vil helt sikkert være en gevinst for socialdemokratiet, da de tilsammen vil trække flere stemmer. Men der er stor risiko for, at de spænder ben for hinanden, så ingen af dem ender med at opnå stemmer nok til at blive valgt.
Men uanset hvad ønskes Børge Bech og Henrik Taagaard god valgkamp fra LøkkenPosten .
